• تهران-طالقانی-بهارشمالی-مجتمع بهار امین -واحد۲۳
electrical-faucet-B

انواع پیش‌تصفیه در سیستم‌های تصفیه آب نقش مهمی دارند که رایج‌ترین آنها فیلترهای شنی، کربن فعال و سختی‌گیرهای رزینی است. این تجهیزات بایست با روش اصولی نگهداری شوند تا بتوانند سالها بصورت موثر عمل نمایند. شسشتوی معکوس یا Back Wash در فیلترها حیاتی‌ترین فرآیند در حفظ شرایط مناسب عملیاتی آنهاست و در سختی‌گیرها علاوه بر آن بایست عملیات احیاء یا Regeneration نیز صورت پذیرد. باز و بسته نمودن تعدادی شیر دستی برای فرآیندهای فوق نگهداری از آنها را سخت می‌نماید. برای حل این مشکل از سالها قبل شیرهای چندراهه به خدمت گرفته شده‌اند. شیرهای چندراهه قدیمی با بدنه‌ای از جنس چدن و صفحه‌ای از جنس برنج که روی سطح لاستیکی قرار می‌گرفته (برای آب‌بندی بین کانال‌های مختلف عبور آب از داخل شیر) ساخته شده‌اند. بعلت فلزی بودن این قطعات، مشکل خوردگی و اضافه شدن یون فلزی به آب وجود دارد که در شیرهای سرامیکی جدید با بدنه‌ای از جنس ABS مشکلات فوق برطرف شده و علاوه بر قیمت پائین‌تر مزایای قابل توجهی نسبت به شیرهای چندراهه فلزی دارند. در شیرهای جدید مشکل حضور آب نمک در مسیر خروجی برطرف شده است. همچنین انواع تمام اتوماتیک آنها با دو مدل زمانی و جریانی قابل عرضه بوده و علاوه بر مقاومت شیمیائی بالا، هیچ‌گونه یونی به آب در حال عبور اضافه نمی‌نمایند. کمپانی Runxin بزرگترین تولیدکننده شیرهای فوق در دنیاست که محصولات بسیار متنوع تولید کرده و امکان تامین Spare Part برای محصولات این کمپانی مسیر می‌باشد. محصولات این کمپانی استانداردهای بهداشتی لازم جهت استفاده در تولید آب با استانداردهای بالای کیفیت از قبیل مصارف خوراکی و داروئی از مراجع معتبر جهانی را اخذ کرده است که مهمترین آنها استاندارد NSF و چندین استاندارد CE از جمله ROHS Certificate – ۸۹/۳۳۶/EEC;92/31/EC;93/68/EEC;2004/108/EC;97/23/EC می‌باشد.

همچنین پتنت‍های بین‌المللی Patent No. US7549446 B2 در آمریکا و Patent No. US7549446 B2 در اروپا را نیز در این زمینه به خود اختصاص داده است.

بهره‍گیری از تکنولوژی میکروپروسسور در برنامه‌ریزی شیرهای تمام اتوماتیک این کمپانی و وجود صفحه نمایش گرافیکی، استفاده از آن را برای کابران حتی با دانش فنی پائین بسیار آسان نموده است.

شیر اتوماتیک امکان نصب در پهلوی مخزن با استفاده از ساید کانکتور را دارا بوده و پس از یک بار تنظیم (بدون نیاز به دانستن زبان خارجی خاصی) مداوماً عملیات لازم را انجام می دهد.